Noorte osaluskohvik ootab arutlema

Karin Klaus
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Endla Teatrikohvik.
Endla Teatrikohvik. Foto: Endla teater

Eesti noorteühenduste liit korraldab homme kogu riigis noortele mõeldud osaluskohvikute päeva projekti “1500 pead ja 15 000 sekundit noortesõbralikuma tuleviku nimel” raames. Kohvikud toimuvad homme 15 maakonnas, Pärnus kohtuvad noored Endla Teatrikohvikus.

Osaluskohvik on üle-eestiline ettevõtmine, mille eesmärk on tuua kokku ühistel teemadel arutlema eri tausta ja kogemusega noored ning noortemeelsed inimesed, et panna paika tulevikusihid. Arutelu käib maailmakohviku meetodil: igas lauas on ise jututeema ja osalejad käivad lauast lauda.

Sel aastal arutletakse teemadel, kas huviharidus on igaühe võimalus või väheste eralõbu, missugused on parimad noorteinfo kanalid, kuidas edendada noortetööd ja parandada põlvkondade vahelist solidaarsust.

Pärnu kohalikeks teemadeks valiti tänavu koolivõrk ja transpordikorraldus. Korraldajate andmeil on registreerunuid Pärnus üle 70 ja nende seas on nii noori kui noortega tegelevaid spetsialiste linnavalitsusest, volikogust, ettevõtetest, peale selle Pärnu koolide direktorid, huvijuhid ja noorsootöötajad.

Kogu päeva jooksul protokollitakse ettepanekud ja saadetakse need edasi Eesti noorteühenduste liidule.

“Leiame, et igale noorele on vaja anda võimalus oma hääle kajastamiseks ja julgust olla aktiivne,” seletas Reelika Lelle Pärnumaa noorte liidust. “Osaluskohvikuga on igal aastal olnud seotud ligi 1500 inimest kõikjalt Eestist ja Eesti noorteühenduste liit teeb kõik endast oleneva, et noorte hääl jõuaks kõrgele. Olenevalt teemast ja otsusest seome tulemused õigete inimeste ja organisatsioonidega.”

Sel aastal korraldavad Pärnumaa osaluskohvikut Helen Maria Raadik, Reelika Lelle ja maavalitsuse noorsootööspetsialist Ivika Kelder. Rohkem infot leiab Facebookist ja ENLi kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles