Korduma kippuvad küsimused

Pärnu Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pärnu Postimees
Mis või kes on PakU?


PakU tähendab Paksu Kasu. Ja PakU sünnib Pärnu Postimehe Tellijaskonnale mõeldud häid ja väga häid pakkumisi kasutades. Eriti praegusel masu ajal.

Mis on Pärnu Postimehe Tellijaskond ja kes sinna kuuluvad?

Pärnu Postimehe Tellijaskonda kuuluvad kõik Pärnu Postimehe kehtivat tellimust omavad isikud. Kusjuures tähele tuleb panna, et Tellijaskonda kuulub see, kelle nimele lehed on tellitud (kui tellitud Pärnu Postimehe saaja ja maksja on erinevad, kuulub Tellijaskonda maksja).

Kuidas Tellijaskonda kuuluda?

Väga lihtne: kui sul on Pärnu Postimees tellitud, siis juba kuuludki. Kui sul ei ole veel Pärnu Postimeest, vormista tellimus ja hakkad Tellijaskonda kuuluma. Nii pikaks ajaks, kui ise vajalikuks pead. Tellida saab vähemalt ühe kuu kaupa.

Tellida saab Pärnu Postimehe toimetuses Rüütli 14 tööpäeviti 9-17*;
www.parnupostimees.ee keskkonnas 24 tundi ööpäevas*;
helistades 447 7087 või 617 7717*;
Eesti Posti postkontorites ja sidejaoskondades.
*saab vormistada ka otsekorralduslepingut.

Pärnu Postimees soovitab ajalehte tellida otsekorralduslepinguga. See on lihtne ja hoiab kokku sinu aega, seega raha. Samuti on hea, et nii ei saa unustada tellimuse pikendamist.

Mida see PakU Tellijaskonnale pakub?

Palju häid tooteid-teenuseid, kusjuures selliste hindadega, mis mittetellijatele kättesaamatuks jäävad. Seega selge rahaline võit ja Paks Kasu. Täpsed tingimused pakutavale soodushinnaga tootele pannakse paika toote/teenuse pakkujaga iga kord eraldi.

Kuidas Tellijaskonna liige tuvastatakse?

Kliendikaardiga, millel on tellija nimi, isikukood või sünnikuupäev ja Pärnu Postimehe Tellijaskonna pitser. Kaart kehtib koos isikut tõendava dokumendiga ning kehtib nii kaua, kui pikk on ajalehe tellimus. Minimaalne kaardi kehtivusaeg on 3 kuud (st ühekuulise tellimuse omanikulegi väljastatakse kaart 3 kuuks). Otsekorralduslepingu puhul 1 aasta.

Kuidas kliendikaart kätte saada?

Pärnu Postimehe toimetusest, täites vastava sooviavalduse.

Muud reeglid:

Kaardi kadumisel või hävimisel on tellijal õigus saada Pärnu Postimehe toimetusest uus kaart.

Reeglitega võib tutvuda Pärnu Postimehe võrguväljaandes www.parnupostimees.ee ja küsimuste korral saab infot Pärnu Postimehe telefonidel 447 7087 või 447 7090.

Vihje. Pärnu Postimees on hea kingitus!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles