Uuendused Selveris hävitavad kliente

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver ei usalda iseteenindust kasutavaid kliente.
Selver ei usalda iseteenindust kasutavaid kliente. Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

Olen põhiliselt Ülejõe Selveri külastaja. Esialgne heameel tehnika võidukäigust ja võimalusest ise oma kaupa arvestada hakkab lahtuma.

Seda seetõttu, et mitte kunagi ei tea, kas jõuad kiiremini kui sabas seisjad oma kaubaga minema või tuleb Sul läbida “Pidulikult” täiendav usalduskontroll, mis tähendab seda, et lähed kõigi tähelepanu all nö avalikule lavale - ehk siis erikontrolli, kus Sinu Mina vähendatakse ja tehtud töö oma kauba arvestamisel ära nullitakse.

Müüjaid jääb aga kassades aina vähemaks. Ma ei saa aru, kas siis ei ole võimalik teha turvaväravaid, kus äraaetud kaup piiksuma hakkab? Järelikult need ei toimi ja kaupa saaks taskus läbi viia läbi tavalise järjekorra. Kas pole hea järeldus varastele?

Aga mõni uuendus, nagu näiteks helikopteri maandumisplats Ülejõe selveri juures on ka tore asi.

Paraku ei ole veel ühtegi kopterit näinud. Autosid on küll. Aga ma julgen öelda häbematult, et keegi ajudeta "oinas" (mitte tore loomake) ei ole mõelnud, kuidas sinna sõita või kuidas ära sõita!

Kas oleks raske teha asfaldile kaks noolekest, mis näitaksid teed. Müstiline selvemaa.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles