Rail Balticu muutmine nõuaks aega ja raha

Teet Roosaar
, uudistetoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu rongid võivad kuni 120kilomeetrise tunnikiirusega sõita. Rail Baltic ehitatakse 240kilomeetrise tunnikiiruse jaoks ning selleks on hoopis teistsugust raudteed ja ronge vaja.
Tartu rongid võivad kuni 120kilomeetrise tunnikiirusega sõita. Rail Baltic ehitatakse 240kilomeetrise tunnikiiruse jaoks ning selleks on hoopis teistsugust raudteed ja ronge vaja. Foto: Margus Ansu / Postimees

Rail Balticu Tartu ja Valga kaudu ehitamine oleks pea poole miljoni euro võrra kallim ja võib Eesti Euroopa Liidu toetusest ilma jätta.

Veebruari alguses tegi Valgamaa omavalitsuste liit peaministrile, majandus- ja kommunikatsiooniministrile, regionaalministrile ja Valga maavanemale ettepaneku algatada Tallinna-Tartu-Valga raudteekoridori alternatiivne planeering ja mõjude analüüs. Vastuseks kirjutas endine majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, et ta ei pea seda põhjendatuks.

Varasemad otsused tuginevad analüüsile

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles