Hardo Aasmäe: Eurokorruptsioon ja Rail Baltic II

, geograafiateaduste kandidaat
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Andres G. Adamson

Miks on põhjust kõnelda Rail Baltic II-st? Sellepärast, et Rail Baltic I on märkamatult valmis saanud. Selle raames ehitati Eestis välja suuresti tühjalt seisev Koidula kaubajaam, uuendati Tallinna-Tapa-Tartu-Valga rööbasteed. Rail Baltic pole üks raudtee, vaid Euroopa-suunaliste raudteede võrk.

Eksitatud avalikkus

Üks suurimaid sihilikke eksitusi Rail Balticu teemal on libakinnitused laadis “Kui kohe ei nõustuta Pärnu külje alt mööda kihutava ülikiire reisirongiga, jääb Rail Baltic üldse ära!“ Midagi ei jää ära. Rail Balticuga tegeldakse Brüsselis edasi, kui uus Euroopa parlament on valitud, uus komisjon paigas ja uus transpordivolinik Euroopa kaardilt Eesti üles leiab.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles