Välismaalt osteski on ostjal õigused

Annika Poldre
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Välismaalt ostmine ei pea olema nagu põrsa kotis ost.
Välismaalt ostmine ei pea olema nagu põrsa kotis ost. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tänavu täitus kümme aastat tarbijakaitseameti juures tegutseva Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse loomisest ja piiriüleste tarbijakaebuste lahendamisest Eestis. Selle aja jooksul on keskusesse pöördunud tarbijate arv enam kui viiekordistunud.

Nõustamiskeskus kuulub üleeuroopalisse võrgustikku ECC-Net (European Consumer Centres Network), mille kutsus ellu Euroopa Komisjon. Keskuse eesmärk on lahendada piiriüleseid tarbijakaebusi, need asuvad kõikides liikmesriikides, Norras ja Islandil.

Eestis tegutseb keskus tarbijakaitseameti osakonnana. Aastas pöördub sinna abi saamiseks ligemale 1000 tarbijat. Üle Euroopa on pöördujaid rohkem kui 80 000 aastas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles