Tarbijad ootavad huviga uusi tooteid

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: PP

Uuringufirma Nielsen Innovatsioon teatas, et eestlased sooviksid praegusest valikust rohkem taskukohase hinnaga, tervislikke ja keskkonnasõbralikumaid tooteid.

Nielsen Eesti juhi Margo Kurisoo sõnul on uudistoodete konkurents tihe. “Suur osa müügile tulnud tooteid jäetakse tootmisest välja juba esimesel aastal,” ütles ta.

Üle maailma on levinuim infoallikas uute toodete kohta sõbrad ja perekond, millele järgneb telereklaam ja uute toodetega poes tutvumine. Eestiski on kõige olulisem suusõnaline turundus, nagu selgus Nielsen Eesti uuringust. 63% vastanutest saab infot uute toodete kohta oma sõpradelt ja perekonnalt. Internetist otsib infot 37% eestlastest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles