Kellele ja kuidas muret kurta

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseametile helistamisest ei piisa, tuleb saata ka dokumente.
Tarbijakaitseametile helistamisest ei piisa, tuleb saata ka dokumente. Foto: Henn Soodla

Alates 1. märtsist on tarbijakaebuste komisjonil uus nimi: tarbijavaidluste komisjon. Komisjon lahendab tarbija ja kaupleja vahelisi nii riigisiseseid kui piiriüleseid vaidlusi.

Kui kellelgi on pretensioon ostu kohta, tuleb kõigepealt pöörduda müüja poole. Tarbijakaitseameti teatel laheneb sel viisil enamik vaidlusi.

Kui kaupleja ei vasta tarbijale või lahendus inimest ei rahulda, võib vaidluse lahendamiseks pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles