Telefonitsi öeldud jah-sõna ei kohusta kaupa vastu võtma ja selle eest maksma

Sirle Matt
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telefon.
Telefon. Foto: Marko Saarm

Tarbijakaitseameti poole pöörduvad inimesed ameti kommunikatsioonieksperdi Pille Kalda väitel kõige sagedamini siis, kui kaup pole vastanud lepingutingimustele, või soovivad nad oma õiguste kohta selgust saada. Korteriühistutega seonduv ja juriidiliste isikute vaidlused tarbijakaitse pädevusse aga ei kuulu.

Milliseid juhtumeid Pärnumaalt võiksite nimetada?

Näitena võiks tuua raamatute, ajakirjade, toidulisandite pakkumise telefoni teel. Peamiselt tehakse pakkumisi vanemas eas inimestele. Tihtilugu ei teata, et telefonis müügipakkumisele öeldud jah-sõna ei kohusta inimest kaupa vastu võtma ja selle eest maksma, kui enne pole kirjalikku nõusolekut antud. Kirjaliku nõusolekuta võib kaupa pidada tellimata saadetiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles