Koidula gümnaasiumi õppurid katsetasid ettevõtluse simulatsioonimängu

Anu Villmann
, Pärnu Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Koidula kooli õpilased panid simulatsioonimängus oma ettevõtlusalased oskused proovile.
Koidula kooli õpilased panid simulatsioonimängus oma ettevõtlusalased oskused proovile. Foto: TÜ Pärnu kolledž

Tartu ülikooli Pärnu kolledži uurimiskeskuse töötajad Kandela Õun, Airi Noppel ja Merle Mägi tutvustasid ettevõtlusnädala puhul Koidula gümnaasiumis ettevõtluse simulatsioonimängu, mida õpilased said ise proovida.

Autopesulate haldamise mäng on välja töötatud kolledži osalusel ERASMUS+ projekti "Virtual Game Method in Higher Education" raames.

Oma ettevõtlusteadmised pani kolme tunni jooksul autopesulate mängus proovile 33 riigigümnaasiumi õpilast, kes jagati kolmeliikmelistesse meeskondadesse.

Gümnasistid olid entusiastlikud ja neil tekkis lausa mänguhasart. Testimisest järeldus, et simulatsioonimäng toob noortes ettevõtlusalase mõtteviisi üpris hästi välja. Mitu mängijat arutles mänguettevõtte arendamisel nagu päris ettevõtja ja tõdesid, et ilma teadmisteta firmat järgmisele tasemele viia ei saa.

Kevadel korraldas kolledž samasuguse simulatsioonimängu testaktsiooni tudengite hulgas.

Nii Koidula gümnasistide kui üliõpilaste testtulemuste põhjal koostatakse ettekanne, mis esitatakse 20. oktoobril Poolas Poznani ülikoolis projekti lõpuseminaril.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles