Tarbija ei aima, kuidas tegelikult kujuneb tema kodupoe kaubavalik ja miks ühtäkki ei ole seal enam temale harjumuspäraseks saanud toodet. Loogiline oleks ju arvata, et tootel ei jagunud ostjaid ja seepärast võeti see müügilt. Kuid alati ei ole lood paraku nii.
Tellijale
Sirje Potisepp: Toidupoe tagaruumides käibivad ebaausad võtted
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Konjunktuuriinstituudi mullune uuring näitas, et suur osa Eesti toiduainetööstuse ettevõtetest on puutunud kokku ebaausate kauplemistavadega. Sama on kinnitanud toiduliidu liikmete seas tehtud küsitlus. Kusjuures kaubandusketid käituvad väga erinevalt.