Galerii: kaubanduskeskustes käib jõulumöll

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Jõulueelne aeg on vesi poodnike veskile: kaubanduskeskuste parklad on autodest tulvil ja lettide vahel käib tihe sagin.

Rimi Eesti Food ASi sisekommunikatsiooni spetsialisti Monika Kaljusaare sõnutsi on jõuluhooaja toodete müügis juba praegu märgata kerget tõusu, kuid peamiselt tuleb see pigem kvaliteetsemast ostukorvist kui suuremast mahust. „Kõige suuremaid müüke ennustame lähipäevadel, kuna sel aastal on jõulupühad langenud nädalalõppu,” ütles ta.

Kaljusaare jutu järgi on klientide toitumisharjumused muutunud aastatega järjest tervislikumaks ja traditsioonilise seaprae ja hapukapsa kõrvale on lisandunud palju pearoa alternatiive: eri kalad, part, hani ja veise- ja lambalihatoidud. Samuti püsib nõudlus eri puuviljade järele, mille seas vaieldamatu liider on mandariin. „Oma tee ostukorvidesse leiavad igasugused verivorstid, maiustused, kuivatatud puuviljad ja pähklid. Veel ostetakse mänguasju, jõuluehteid, kinkekotte ja pakkepaberit,” loetles Kaljusaar.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles