Ilmselt ei osanud enamik meist Eestile uue märgi väljamõtlejate ponnistustest midagi oodata. Ah et “Welcome to Estonia” ei toiminud küllalt hästi ja vaja on midagi uut, meile omast? Ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS) esitles möödunud reedel 200 000 eurot maksma läinud töö tulemust. Reaktsioon oli vapustav ja kriitika meedias armutu.
Tellijale
Juhtkiri: Taga targemaks!
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Märgi loojad on solvunud ja süüdistavad ajakirjandust vaid ühe elemendi esiletoomises: see on õnnetu rändrahn. Postimees nimetas seda haigestunud kiila siili sarnaseks või merekiviks, millel on istunud kajakad. Mulje jääb selline, et siil on merehaigusest ja oksendamisest roheline. Ja kivil pole kajakad ainult istunud, vaid korralikult s..tunudki.