Ühistranspordi tulevik kubiseb küsimärkidest

Tõnu Kann
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Paikuse ja Audru ühinemise järel Pärnuga võib paikuslasi tabada üllatus, kui alevi peatuses trügivad küljetsi maa- ja linnabuss. Audru elanikke jahmatas tõik, et Pärnu–Varbla bussiga hakkab koduukse ees konkureerima linnas nähtud lõõtsbuss.

Paraku ripub tuleviku ühistranspordi puhul õhus küllaga küsimusi, millele ei andnud täpseid vastusi Pärnumaa ühistranspordikeskuse (PÜTK) juhataja Andrus Kärpuk ega Pärnu linnapea Romek Kosenkranius.

Nad ei saagi seda teha, sest pole selge, kuidas riik kavatseb jagada maaliinide doteerimiseks lubatud 20 miljonit lisaraha 2018. aastal. Selgusetu on seegi, milliseks kujundatakse üleriigiline ühistranspordikeskuste võrgustik, mis busse sõidus hoiab ja riigihankeid korraldab.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles