Koalitsioonid vahetuvad, ent Via Baltica jääb. Jäävad muredki, kuni need pole lahendust leidnud. Kui alustasin oma tegevteenistust riigikogus, Tallinna–Pärnu tee neljarealiseks ehitamisest asjaomastes ringkondades ei räägitud.
Tellijale
Toomas Kivimägi: Via Baltica on inimeste elu ja tervise küsimus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selleks ajaks, kui Kristen Michal kohvreid pakkis, oli ta pannud lauale kavandi läbimurdeks teedeehituses nii Tallinna–Pärnu, Tallinna–Tartu kui Tallinna–Narva maantee kohta, kusjuures suures osas 2+2 maanteena. Möönan, et see oli kavand, kuid palju rohkem kui idee, kuna katteallikategi peale oli mõeldud (ennekõike riigiettevõtete müük). Seejärel – ent mitte seetõttu – vahetus valitsus. Aga Kadri Simsonilegi tundub Via Baltica meeldivat. Tema algsest ideest 2+1 on saanud kiiresti veendumus 2+2. Mis on igati kiitust väärt. Seda enam, et tegu pole emotsiooni, vaid see veendumus on põhistatud numbrite ja argumentidega.