Via Baltica ehitatakse kolmerealisena

Teet Roosaar
, uudistetoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kolmerealisel teel saab ümber pöörata tagasipöördekohtade abil.
Kolmerealisel teel saab ümber pöörata tagasipöördekohtade abil. Foto: maanteeamet

Kuigi Eesti suuremate erakondade juhtpoliitikud on rääkinud põhimaanteede neljarealiseks ehitamise vajadusest, kavandab maanteeamet Tallinna–Pärnu maanteele kolmerealist säästuvarianti.

Novembri alguses teatas Reformierakond, et majandus- ja taristuminister Kristen Michal soovib järgmise 15 aasta jooksul investeerida teedeehitusse 1,5 miljardit eurot ja võtta sihiks suuremate maanteede neljarealiseks ehitamise. See oli mõeldud valijate eksitamiseks, sest paar nädalat varem oli Reformierakonna juhitud valitsus vastu võtnud teehoiukava, mis näeb ette Tallinna–Pärnu ja Tallinna–Narva maantee pikkade lõikude kolmerealiseks laiendamise.

Novembri lõpus ametisse asunud Jüri Ratase valitsusel on olnud neli kuud aega ette valmistada teehoiukava muutmist, et arvestada näiteks presidendikandidaat Mailis Repsi lubadustega. Reps ütles augustis, et lähiaastate tähtsaimaks riiklikuks projektiks peab tõusma Via Baltica Tallinnast Iklani neljarealiseks ehitamine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles