Lennujaama rahastamine pole kindel

Kalev Vilgats
, Pärnu Postimehe arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valitsus peab tuleval nädalal otsuse langetama, millistele taristuobjektidele riik õla alla paneb.
Valitsus peab tuleval nädalal otsuse langetama, millistele taristuobjektidele riik õla alla paneb. Foto: Mailiis Ollino

Eesti strateegiliste investeeringute nimekiri pole veel lukku löödud. Pärnu maavanema Kalev Kaljuste arvates saabub kulminatsioon järgmisel nädalal, kui valitsusel saab otsuse langetamise aeg otsa ja vaja on selgust, millistele taristuobjektidele riik õla alla paneb.

“Rail Balticut silmas pidades ei ole Lelle–Pärnu vana raudteelõigu senise laiuse rekonstrueerimisel mõtet. Mõistlik oleks see raha paigutada Rail Balticul regionaalse rongiliikluse arendamiseks Riia–Pärnu–Tallinna suunal. Kusjuures peale Pärnu peatuse võiksid olla 2026. aastaks valmis kohalikud peatused Tootsis ja Häädemeestel. Nii oleks kiirraudtee inimestele Eesti eri kohtadest paremini kättesaadav ja sõitma võiks panna oranžid Elroni rongid (kuni 160 kilomeetrit tunnis),” arvas Kaljuste.

Üle jäävast rahast saaks rekonstrueerida Pärnu lennujaama ja ehitada välja Via Baltica vastavalt planeeringule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles