Armastus tekitab liblikaid kõhus ja näitusesaalis

Karin Klaus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuraator Tiina-Mall Kreem näitab väljapaneku “Hoolitseva armastuse” osas tundmatu Saksa autori maali “Noor ema” (19. sajandi keskpaik). Kõik kunstiteosed kuuluvad Kadrioru kunstimuuseumi kogusse.
Kuraator Tiina-Mall Kreem näitab väljapaneku “Hoolitseva armastuse” osas tundmatu Saksa autori maali “Noor ema” (19. sajandi keskpaik). Kõik kunstiteosed kuuluvad Kadrioru kunstimuuseumi kogusse. Foto: Urmas Luik

Kui Kadrioru kunstimuuseumi kuraator Tiina-Mall Kreem reklaamis Facebookis ekskursiooni “Kahekesi kunstinäitusel”, mis kutsus paare näitusele “Armastus. Motiivid kunstis 17. sajandist kuni 20. sajandi alguseni”, tuli talle võrgusüsteemist hoiatus: “Te olete üles laadinud foto, mis reklaamib täiskasvanutele mõeldud tooteid, võtke maha!”.

Kombluspolitsei tähelepanu pälvinud kaanetüdruk näitusereklaamis oli Johann Köleri “Eeva granaatõunaga” (1880). Kuna Eevale kleiti selga joonistada ei saanud, kaeti plakatil inimkonna esiema paljas ihu punaste kleebistega, kuhu oli kirjutatud “tsenseeritud”.

Eelmisel aastal Kadrioru kunstimuuseumis avatud näitus jõudis sel kevadel Pärnu muuseumi, kus seda saab uudistada mai lõpuni. Väljapanek Eesti, baltisaksa, Prantsuse, Inglise, Saksa ja Hollandi kunstnike loodud maalidest, graafikast, skulptuurist ja tarbekunstist kutsub mõtisklema armastuse, hinge ja keha üle.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles