Rahulolu Pärnu Veega on aastaga kasvanud

Teet Roosaar
, uudistetoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suvel Pärnu randa minnes ei pea tingimata kallist pudelivett ostma, vaid võib tühja pudeli ranna ääres värske kraaniveega täita.
Suvel Pärnu randa minnes ei pea tingimata kallist pudelivett ostma, vaid võib tühja pudeli ranna ääres värske kraaniveega täita. Foto: Ants Liigus

Pärnu Vee teenuste tarbijad hindasid ettevõtte teenuste kvaliteeti hindega 4,7, mullu oli keskmine hinne viiepallisüsteemis 4,4.

“Suurt edasi ei anna minna. On firmasid, kus see näitaja on kõrgem, aga infrastruktuuriettevõtete puhul on vähe usutav, et see väga tõuseb. Aga alati tasub püüda,” kommenteeris kliendirahulolu uurinud Faktum & Ariko projektijuht Kalev Petti.

Faktum & Ariko küsitles märtsi teisel poolel kolme tarbijarühma. Esimesse kuulus juhuvalikuga 206 täiskasvanud pärnakat, keda usutleti telefoni teel. Teise moodustasid Pärnu Vee 201 eraisikust klienti ja 48 korteriühistu esindajat, kolmanda 91 äri- ja kaheksa puhkemajanduse klienti. Teise ja kolmanda rühma arvamuse teadasaamiseks kasutati veebiküsitlust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles