Sadam valmib ja Serenissima tuleb

Tõnu Kann
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AS Pärnu Sadama nõukogu liige Kaspar Kokk on teinud neli ja pool aastat visa tööd, et Pärnu saaks vajadustele vastava reisikai ja muutuks ristluslaevadele avatud linnaks.
AS Pärnu Sadama nõukogu liige Kaspar Kokk on teinud neli ja pool aastat visa tööd, et Pärnu saaks vajadustele vastava reisikai ja muutuks ristluslaevadele avatud linnaks. Foto: Urmas Luik

Vaadates Pärnu sadamas ehitatavat reisikaid, kuhu rasked veokid täitematerjali veavad, tundub uskumatu, et alla kolme nädala pärast sildub seal uhke ristluslaev Serenissima, mis on kõrgem kui Kesklinna sild.

AS Pärnu Sadama nõukogu liige Kaspar Kokk, kes on üle nelja aasta selle nimel tööd teinud ja juhib kaiehitust, väitis end küll veninud ehituse pärast muretsevat, kuid ei kõhelnud kinnitamast: kai saab tähtajaks valmis.

“Sulundsein on lõppjärgus, täitematerjali tuleb kaile vedada veel ligikaudu 10 000 tonni, kai katta graniitkillustikuga ja ehitajate soojakud silma alt ära viia,” tähendas ta külmavereliselt. “Alternatiivi ei ole, see kai saab valmis.”

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles