Läinud nädalal tehti teoks uuenduslikku transporditeenust arendava idufirma Shipitwise üks unistusi: reisimüügi veebiplatvorm Travelport paigaldas oma keskkonda otseühenduse ehk nupu, millega sai Shipitwise’i teenus avalikuks 68 000 reisiagendile. See on pisut üle aasta tagasi nullist alustanud ettevõttele läbimurre.
Tellijale
Rahvusvaheline reisiportaal avas idufirmale ukse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Firma juhi Aleksander Ganseni teada ei ole ühelgi teisel Eesti ettevõttel praegu mõnd toodet või teenust Travelporti süsteemiga lingitud. “Me oleme regiooni esimene ettevõte, mis osutus neile huvitavaks ja kasulikuks,” ütles ta.