Kuigi ilmataat on pärnakatele eelmise kuuga võrreldes rohkem päikeselisi päevi toonud, on kehv suveilm teenindajate töötempot ja lisaraha teenimise võimalusi kahandanud. Ilmast rääkimine võib juba igavaks muutuda, ent teenindussektoris ei saa sellest üle ega ümber. Pärnu Postimees uuris neljalt töötajalt, kuidas ilm jootraha andmist on mõjutanud ja kumb on heldem: kas kohalik või välismaalasest klient.
Tellijale
Jootraha ei sõltu ilmast, vaid teenindusest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tänavune suvi on Supeluse tänava Poisi Einele eelmise aastaga võrreldes rahulikumalt möödunud, kuna vilets rannailm on tänavatele meelitanud vähem inimesi. Kuigi söögikohas puudub lauateenindus, hindavad kunded kvaliteetset teenindust ja toitu sellest olenemata. “Jootraha jäetakse küll suhteliselt harva, keskmiselt 50 senti kuni euro, kuid positiivsem on just sõnaline kiitus,” avaldas Poisi Eine juhataja-teenindaja Edgar Maier. Noormehe hinnangul on lahkemad just eestlased, kes võtavad aega, et kokalegi kiidusõnu jagada.