Vale ja pettus huvitab rohkem kui tõde ja headus

Anete Kruusmägi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui jutuajamine teemal “Arabella, mereröövli tütar” algas vaoshoitult, siis lõpupoole pudenes filmitegijatel mälestusi juba varrukast. Esiplaanil režissöör Peeter Simm. Vasakult Heino Seljamaa, Inga-Kai Polonski ja Tõnu Kark.
Kui jutuajamine teemal “Arabella, mereröövli tütar” algas vaoshoitult, siis lõpupoole pudenes filmitegijatel mälestusi juba varrukast. Esiplaanil režissöör Peeter Simm. Vasakult Heino Seljamaa, Inga-Kai Polonski ja Tõnu Kark. Foto: Toomas Mitt

Loomulikult mõtleb seiklusliku lastefilmi “Arabella, mereröövli tütar” režissöör Peeter Simm siinkohal filmi- ja mitte pärismaailma. Mis olekski parem viis kujutada inimese pahupoolt kui piraadifilm?

Kaduva? kino päeva raames kogunesid Tõstamaa mõisa kahe Eesti kultuslastefilmi tegijad, et meenutada hulle ja naljakaid lugusid, mis linateose valmimisega kaasas käisid. Filmitegijatega vestles stsenarist, režissöör, toimetaja ja filmiajakirjanik Jaak Lõhmus.

35 aastat tagasi esilinastunud filmi “Arabella, mereröövli tütar” tegelastele ei näi aeg olevat mingit jälge jätnud. Tõnu Kark ja Heino Seljamaa mõjuvad endiselt veenvate piraatidena. Ainus, kes filmis välja tuleks vahetada, on Inga-Kai Polonski. Väiksest tüdrukust on kasvanud kena naine. Kes filmi näinud ei ole, sellele teadmiseks, et Aino Perviku samanimelisel lastejutustusel põhinev lugu räägib mereröövli tütrest Arabellast. Kui piraadid on karmid, õpetab Arabellale headust laeva sattunud rändaja Aadu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles