Eesti Gaasi juht: Kuurort võiks olla puhas

Sirle Matt
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raul Kotovi andmetel kasutavad sõidukid kümme protsenti kogu gaasist, mis Pärnumaal tarbitakse.
Raul Kotovi andmetel kasutavad sõidukid kümme protsenti kogu gaasist, mis Pärnumaal tarbitakse. Foto: Urmas Luik

Energiaettevõtte Eesti Gaas juhatuse liige Raul Kotov sõidab keskkonnasäästliku surugaasil töötava hübriidautoga Volkswagen Passat.Kotovi kogemusele tuginedes peab paika, et kütusele kulub kaks korda vähem kui bensiini tankides. Kohati tekitab rahulolematust tanklajärjekord, ent tankimisvõimalusi tuleb juurde.

Üha enam arutatakse sisepõlemismootorite keelustamise üle. Nii näiteks Norras ja Suurbritannias. Mis rolli maagaasil sõidukikütusena näete?

Saksamaal näiteks on asutud kaitsma sisepõlemismootoreid ehk see seisukoht ei ole Euroopas ühene. Gaas on puhtam kütus kui diisel ja bensiin, gaasiautode kasutamine säästab keskkonda märgatavalt. Jäätmete kasutuselevõtuks on mõistlik hakata tootma biogaasist biometaani. Me võiksime valida elektriautode asemel gaasisõidukid, sest sellega võiks rakendada biogaasi tootmise potentsiaali ja lahendada mitu probleemi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles