Sõnaga “täistera” ostjat enam ei peta

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kui varem võis tervislikkusele viitava sõnaga “täistera” reklaamida väga väikesegi täisterajahu sisaldusega tooteid, peab nüüd selliseks müügitööks leivas või saias täisterajahu leiduma 50 protsenti.

Selline nõue on sisse kirjutatud maaeluministeeriumi, veterinaar- ja toiduameti, tervise arengu instituudi ja tootjate esindajate vahel sõlmitud hea tava lepingusse. Leppele kirjutati alla mullu oktoobris ja tööstused peaksid seda hakkama järgima selle aasta lõpuks.

“Hea tava leping on olnud väga konkreetne ja korrastav samm nii tarbijatele kui pagaritööstustele, et mõiste “täistera” oleks kõigile üheselt arusaadav ja pakenditel kasutatav,” ütles toidutootjaid esindava organisatsiooni, Eesti toiduliidu juht Sirje Potisepp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles