Spordiklubide kliendid on hakanud tarbijakaitsest abi otsima

Eno-Gerrit Link
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnus Hansapordi majas tegutsenud firma Kesklinna Fitness Club OÜ sulges uksed ega tagastanud klientidele kuukaartide eest ette makstud summasid.
Pärnus Hansapordi majas tegutsenud firma Kesklinna Fitness Club OÜ sulges uksed ega tagastanud klientidele kuukaartide eest ette makstud summasid. Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

Eelmisel kuul tõusis tarbijakaitseameti fookusesse spordiklubide teema.

Kui veebruaris ei olnud selleteemalisi kaebusi üldse, siis märtsis tegeles amet kuue pöördumisega, mis olid seotud tarbija ja spordiklubi vahel sõlmitud lepinguga.

Kaks juhtumit puudutas Pärnus tegutsenud firmat Kesklinna Fitness Club OÜ, mis sulges uksed ega tagastanud klientidele kuukaartide eest ette makstud summat, teatas tarbijakaitseamet.

Ülejäänud nelja juhtumi puhul olid murekohtadeks tähtajalise, näiteks aastaks sõlmitud lepingu ennetähtaegsel lõpetamisel ilmnenud takistused. Inimestele tulid piirangud üllatusena, sest nad polnud spordiklubiga lepingut sõlmides tingimusi piisavalt põhjalikult lugenud või olid tingimusi valesti mõistnud.

Seetõttu tuletab tarbijakaitseamet spordiklubidega liitujatele meelde, et enne tähtajalise lepingu sõlmimist tuleb endale selgeks teha, millised on võimalused lepingu ennetähtaegseks lõpetamiseks, kui pikk on lõpetamisest etteteatamise aeg ja kui suured rahalised kohustused sellega kaasnevad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles