Facebooki kampaaniates ei tohi alkoholi välja loosida

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Jaanipäeva eel sagenevad Facebooki sotsiaalvõrgustikus kampaaniad, mille auhind on alkohoolne toode, samal ajal on see seaduse järgi keelatud reklaam, märkis tarbijakaitseamet.

Tarbijakaitseamet on ettevõtjaid sotsiaalmeedias alkoholi reklaamimise nõuetest ka varem teavitanud. Sellest hoolimata on amet viimasel ajal leidnud Facebookist 15 sellist reklaami, mis ei ole olnud reklaamiseadusega kooskõlas. Pärast seda, kui amet on oma Facebooki kanali kaudu ettevõtjaid rikkumistest teavitanud, on sellised kampaaniad lõpetatud.

Tarbijakaitseamet tuletab ettevõtjatele meelde, et sotsiaalmeedia on samasugune reklaamikanal nagu iga teine ning ka seal avaldatud reklaamile kehtivad reklaamiseaduse piirangud. Seaduse järgi on keelatud müügi edendamise eesmärgil pakkuda alkohoolse joogi saamise võimalust auhinna, kingituse või muu hüvena. Seega ei ole lubatud sellised kampaaniad, milles loositakse postituse jagajate ja kiitjate vahel välja alkoholi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles