Jaanipäeva eel sagenevad Facebooki sotsiaalvõrgustikus kampaaniad, mille auhind on alkohoolne toode, samal ajal on see seaduse järgi keelatud reklaam, märkis tarbijakaitseamet.
Tellijale
Facebooki kampaaniates ei tohi alkoholi välja loosida
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseamet on ettevõtjaid sotsiaalmeedias alkoholi reklaamimise nõuetest ka varem teavitanud. Sellest hoolimata on amet viimasel ajal leidnud Facebookist 15 sellist reklaami, mis ei ole olnud reklaamiseadusega kooskõlas. Pärast seda, kui amet on oma Facebooki kanali kaudu ettevõtjaid rikkumistest teavitanud, on sellised kampaaniad lõpetatud.