“Kui aitate lapsel õppida, ärge tehke tema eest ülesandeid ära, sest mida rohkem õppimisse sekkuda, seda vähem laps pingutab ja seda rohkem väldib õppimist,” jäi kõlama Tallinna ülikooli professori Eve Kikase ettekandest Pärnu Kuninga tänava põhikooli 8. hariduskonverentsil.
Tellijale
Pidev kontrollimine pärsib õpihimu ja -tulemusi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Koolipsühholoogist professori ettekanne „Psüühilised protsessid – kas ja kuidas toetada nende arengut koolis (kuidas muuta õpilasi ja õpetajaid „ideaalsemaks“)” tugines viimaste aastate jooksul põhikooliõpilaste seas tehtud haridusteaduslikel uuringutel.