Sisukord
Paberleht
Postimees
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Pidev kontrollimine pärsib õpihimu ja -tulemusi

5 min lugemist
Tallinna ülikooli professor Eve Kikas toonitas Pärnu Kuninga tänava kooli hariduskonverentsil peetud ettekandes, et ei ole tähtis, kui sageli ja kui palju vanem last õppimisel aitab, vaid see, kuidas ta aitab. FOTO: Urmas Luik

“Kui aitate lapsel õppida, ärge tehke tema eest ülesandeid ära, sest mida rohkem õppimisse sekkuda, seda vähem laps pingutab ja seda rohkem väldib õppimist,” jäi kõlama Tallinna ülikooli professori Eve Kikase ettekandest Pärnu Kuninga tänava põhikooli 8. hariduskonverentsil.

Tellijale

Koolipsühholoogist professori ettekanne „Psüühilised protsessid – kas ja kuidas toetada nende arengut koolis (kuidas muuta õpilasi ja õpetajaid „ideaalsemaks“)” tugines viimaste aastate jooksul põhikooliõpilaste seas tehtud haridusteaduslikel uuringutel.

Artikli alguses välja toodud soovituse adresseeris Kikas eeskätt lapsevanematele, ent samasugust joont tasub hoida õpetajatelgi. Selle mõtteni jõudis professor oma ettekande lõpus.

27.03.2020 28.03.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto