Postipakk hilines, põhjus ei selgunud

Annika Poldre
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: PP

“Tellisin lapsele kauba ja selle kohaletoimetamine pidi aega võtma kuni kolm päeva. Paki pidi kohale tooma Omniva,” kurtis toimetusele pärnakas Ingemar, kes oli selleks ajaks kaupa oodanud juba kaks nädalat.

“Ainult lubadused tulevad sealt firmast,” rääkis mees, kellele oli korra lubatud, et pakk jõuab kohale kahe päeva pärast. Seejärel aga teatati, et pakk pole kappi mahtunud. “Siis öeldi, et saadame postkontorisse, aga ikka pole ma pakki saanud,” pahandas kodanik, kes arvas, et ajalehe kaudu võiksid teisedki inimesed teada saada, et nii võib juhtuda, kui oodatakse teenust Omnivalt.

3. juulil sai mees lõpuks paki kätte. “Aga ma ei saanud ikkagi teada, miks see pakk nii kaua tuli ja miks öeldi, et Omniva kappi see ei mahtunud, kuid müüja pani selle kappi,” imestas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles