Swedbank sai internetipanga ja kaardimaksed korda

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbank.
Swedbank. Foto: SCANPIX

Täna esines häireid Swedbanki kaardimaksetega ning ka internetipanka sisselogimine ja kasutamine oli aeglane. Nüüdseks on probleem lahendatud ning elektroonilised kanalid töötavad taas tõrgeteta.

Tänased tõrked ei mõjutanud kuidagi automaatsete maksete, nagu näiteks püsimaksekorraldus, liikumist, teatas pank. Probleem oli lehele sisse logimisega. Pank tõdes, et kõik maksed, mida õnnestus internetipangas päeva jooksul sooritada ja mille kohta tuli kodulehel ka kinnitus, said makstud. 

Kui klientidel on jäänud täna mõni ülekanne sooritamata, siis tuleks logida nüüd interneti- või mobiilipanka sisse ja maksete ajalugu üle kontrollida, kas makse sai teostatud. Juhul kui ei saanud, siis sooritada makse uuesti. Juhul kui internetile puudub ligipääs, tuleks helistada panga nõustamiskeskusesse 6 310 310 ning paluda sealt abi.

Toimetuse poole on pöördus täna mitu inimest, kes kurtsid Swedbanki internetipanga tõrgete üle. "Swedibanki internetipank on jubinud juba viimased 12 tundi, infotelefonil on 20 minutit järjekord," rääkis üks lugejaist, kellele oli öeldud, et kasutajaid on palju ja panga server ei pea koormusele vastu. 

Swedbanki sõnul puudutasid häired kõiki Balti riike. Pank palub vabandust ebamugavuste pärast. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles