Konflikt alkoholipiirangute poolt ja vastu hakkab võtma külma sõja piirjooni. Alkoholitootjate ja reklaamifirmade esindajad on tulnud välja arvamusega, et alkoholireklaamid ei suurenda kuidagi tarbimist, pigem toetavad inimeste ostueelistusi tootemarkide suhtes.
Tellijale
Andres Anvelt: Müüks õige alkoholi tõeliste elustiilireklaamidega
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pealtnäha kena jutt, aga asja olemust see ei muuda: reklaamitakse ikkagi alkoholi. Ja mida rohkem ühte või teist toodet esitletakse, seda suurem on selle laiem mõju ja seda suurem valik. Liidetavate summa aina kasvab, selle asemel et kahaneda, ja kokkuvõttes suureneb nii joodav kogus kui tootja kasum.