Andres Anvelt: Müüks õige alkoholi tõeliste elustiilireklaamidega

Andres Anvelt
, Riigikogu SDE fraktsiooni esimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Andres Anvelt.
Andres Anvelt. Foto: PP

Konflikt alkoholipiirangute poolt ja vastu hakkab võtma külma sõja piirjooni. Alkoholitootjate ja reklaamifirmade esindajad on tulnud välja arvamusega, et alkoholireklaamid ei suurenda kuidagi tarbimist, pigem toetavad inimeste ostueelistusi tootemarkide suhtes.

Pealtnäha kena jutt, aga asja olemust see ei muuda: reklaamitakse ikkagi alkoholi. Ja mida rohkem ühte või teist toodet esitletakse, seda suurem on selle laiem mõju ja seda suurem valik. Liidetavate summa aina kasvab, selle asemel et kahaneda, ja kokkuvõttes suureneb nii joodav kogus kui tootja kasum.

Mulle tuletavad sellised kihutus- ja propagandakõned meelde külma sõja aegseid õigustusi võidurelvastumise suhtes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles