Lätlasteni jõuavad Pärnu ettevõtjate pakkumised

Anu Villmann
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Mullu detsembri alguses Pärnusse laienenud internetiportaaliga Cherry.ee on kahe kuuga liitunud 20 Pärnu ettevõtjat, mille teenused ja tooted jõuavad nüüdsest ka lätlaste ja edaspidi leedukateni.

“Pärnu ettevõtjate huvi kahekuulise perioodi jooksul on nagu kasutajatel pidevalt kasvanud. Kui alguses polnud pärnakatel Cherryst aimu ja meisse suhtuti kerge ettevaatusega, siis nüüd on märgata kindlat kasvutrendi,” rääkis Cherry looja ning tegevjuht Priit Tomp.

Pärnu firmade pakkumised ilmuvad portaalis kahel korral nädalas ning on üleval pikemalt kui näiteks pealinna ettevõtjate omad, mis uuenevad iga päev.

Pärnust liitunute hulgas on peamiselt ilusalongid, toitlustus- ja majutusasutused. Portaali Pärnu tegevus moodustab käibe poolest umbes viis protsenti kogu Cheery äritegevusest.

“Üldsusele tuntud ettevõteteks võib pidada Ammende villat, tex-mex’i Mõnus Margarita ja restoran Si-Sid,” sõnas Tomp.

Oma ühinemisjärjekorda ootab mitu kohalikku firmat.

Sel nädalal teatas detsembris 650 000 euro suuruse kuukäibeni jõudnud Cherry oma tegevuse laiendamisest Lätti ja kavatsusest jõuda lähiajal Leedu turule.

Portaali eesmärk on saada kahe aasta jooksul käibe poolest Baltikumi suurimaks internetifirmaks.

Cherry töötab päevadiili ärimudeli alusel, mille loojaks peetakse 2008. aastal USAs asutatud firmat Groupon.

Päevapakkumiste mudel tähendab lühidalt seda, et Cherry.ee võimaldab inimestel saada kohalikelt firmadelt kuni 70protsendist hinnasoodustust. Ostja saab näiteks soodsalt restorani või ilusalongi minna, pakkumise teinud firma aga meelitada kohale rohkesti kliente, kellest osa ehk püsikundeks jääb.

Cherry.ee lehte külastab keskmiselt ligi 17 000 inimest päevas.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles