Koidula gümnaasiumi noored võitsid mängumaratoni

Sirle Matt
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu Koidula Gümnaasium.
Pärnu Koidula Gümnaasium. Foto: Ants Liigus

Õpilaskonkursi Mängumaraton finaalis selgitati eile parimad noored mänguloojad. Gümnaasiumiastme võit tuli Pärnusse.

Võistlusel osales 240 last 95 omaloodud mänguga. Korraldajate andmetel laekus võistlusele nii programmeerimist kui ka tarka internetikasutust õpetavaid mänge, leidus mobiili-, arvuti-, laua-, mälu- ja robotimänge.

Konkursi võitjad:

- Alushariduses läks esikoht Peetri lasteaia-põhikooli lastele töö eest „Õnneseente sõbramäng“, teise koha saavutas Kohtla-Järve lasteaed Buratino ning kolmandaks jäi Tallinna Nurmenuku lasteaed.

- 1.–3. klasside hulgas saavutas esikoha Tartu Kivilinna kooli õpilase loodud mäng „Tulnumeerimine“, hõbedaväärilisele kohale tuli Peetri lasteaed-põhikool ja kolmas koht läks taas Tartu Kivilinna kooli.

- 4.–6. klassi õpilaste hulgas võitis Digirobo ja Tallinna Tõnismäe reaalkooli ühistöö „Liiklus Ozobot“, kus hariduslike robotitega õpetatakse lastele programmeerivat mõtlemist. Teise koha saavutas Koonga kool, kolmandaks jäi Tallinna Järveotsa gümnaasium.

- 7.–9. klasside seas jagasid esikohta kaks Türi põhikooli õpilaste loodud mobiilimängu: „Binaarkood“ ja „Loome mängu“. Teise koha pälvis Võru Kreutzwaldi kool, kolmanda koha sai Peetri lasteaed-põhikool.

- Gümnasistide hulgas võitsid Pärnu Koidula gümnaasiumi noored tööga „L(aua)N(uti)P(roge)“, mis õpetab turvalist internetikäitumist. Teisele kohale jäi Tallinna Õismäe Vene lütseum ja kolmanda koha sai Kohtla-Järve Järve gümnaasium.

Suurel mängude maratonil, kus kõik osalejad said üksteise mänge katsetada, selgus võistlejate endi lemmik: Tartu Kivilinna kooli töö „Veebizombid“.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles