Toomas Kivimägi: Maksame kinni Pekka ja Galja sõidu? (2)

Toomas Kivimägi
, riigikogu liige (Reformierakond)
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toomas Kivimägi.
Toomas Kivimägi. Foto: PP

Roosaar võiks endale algatuseks selgeks teha, et suutlikkus ja break even on üldjuhul kaks väga erinevat asja. Küsimus pole selles, kas Pärnu on suuteline toetama igal aastal oma lennujaama 700 000 euroga, vaid selles, kas see on mõistlik elik linnale lõpptulemusena kasulik.

Praegu on Pärnu linna investeerimisvõimekus umbes viis miljonit eurot. Tuletan meelde, et aastal 2009 oli see miinusmärgiga, bensiini ja paberitki osteti laenuraha eest. Minul ja teistelgi pärnakatel on kindlasti meeles, millega lõppes toonane rahakülv ja hoolimatu suhtumine linna kuludesse. Ei taha kordusetendust.

Olukord oleks hoopis teistsugune, kui Pärnu lennujaamaga kaasneks kolm või enam liinilendu: Helsingi, Stockholm, Kopenhaagen. Siis teeniks see otseselt pärnakate huve. Ent probleem ongi selles, et liinilende ei tule. Me maksame linnakassast kinni “Pekka, Galja ja Peteri” siiasõidu. Teatud piirini on see mõistlik, kuskilt maalt enam mitte.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles