AINULT TELLIJALE

Sõnaga “täistera” ostjat enam ei peta

Kui varem võis tervislikkusele viitava sõnaga “täistera” reklaamida väga väikesegi täisterajahu sisaldusega tooteid, peab nüüd selliseks müügitööks leivas või saias täisterajahu leiduma 50 protsenti.

Selline nõue on sisse kirjutatud maaeluministeeriumi, veterinaar- ja toiduameti, tervise arengu instituudi ja tootjate esindajate vahel sõlmitud hea tava lepingusse. Leppele kirjutati alla mullu oktoobris ja tööstused peaksid seda hakkama järgima selle aasta lõpuks.

“Hea tava leping on olnud väga konkreetne ja korrastav samm nii tarbijatele kui pagaritööstustele, et mõiste “täistera” oleks kõigile üheselt arusaadav ja pakenditel kasutatav,” ütles toidutootjaid esindava organisatsiooni, Eesti toiduliidu juht Sirje Potisepp.

Edasi lugemiseks:

Oled juba tellija? LOGI SISSE või SEO LEHE TELLIMUS

    Tagasi üles