Nii Pärnu linnavalitsuse alushariduse peaspetsialisti Marga Napi kui lasteaiapedagoogide hinnangul on kooliuusikute akadeemilised võimed suuremad kui nende sotsiaalsed oskused. Kuna Eesti haridussüsteemis ei ole kehtestatud kindlat koolivalmiduse hindamise meetodit, valivad lasteasutused sobivad meetodid ise. Aluseks võetakse koolieelse lasteasutuse riiklikus õppekavas toodud eeldatavad tulemused. Hea moodus lapse kooliks valmisolekut hinnata on mängu kaudu.
Tellijale
Lapse toimetuleku koolis määrab suuresti tema oskus suhelda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu Pillerpalli lasteaias on lapse vaimse, füüsilise ja eelkõige sotsiaalse valmisoleku hindamiseks kasutusel Pärnu-teemaline arengumäng. Peale selle kasutatakse vaatlust, arengu hindamise tabelit, arengumappi ja koolivalmiduskaarti. Pillerpalli lasteaia õppealajuhataja Halliki Tammiste ütlust mööda on koolivalmiduse puhul kõige olulisem lapse soov teadmisi omandada, suhelda eakaaslaste ja õpetajatega, kuid seejuures kinni pidada kõigist reeglitest.