Linnavalitsuse tehtud sihtkoha turunduskampaania Lätis tõstis Pärnus novembrist jaanuarini ööbinud lätlaste arvu üle 20 protsendi.
Läti turistide arv kasvas madalhooajal viiendiku võrra
Linnavalitsuse turismiarenduse peaspetsialisti Orvika Reilendi kinnitusel läks kampaania väga hästi ja eesmärk panna lätlased siin madalhooajal aina rohkem öömajale jääma täideti. "Tõus oli 20,35 protsenti. Mullusel madalhooajal novembrist jaanuari lõpuni jäid lätlased Pärnusse 12 078 ööks. Sellel madalperioodil veetsid lõunanaabrid siin aga 14 536 ööd," selgitas Reilend.
"Kampaania tegelikke tulemusi saame hinnata suve algul, sest tegemist ei olnud ühe korra müügikampaania, vaid pikemat mõju loova ettevõtmisega," rääkis Reilend.
Teine eesmärk oli suurendada ettevõtjate müügitulu kampaanialehe kaudu. "Majutustellimusi oli kampaaniaperioodil üle 21 000 euro eest, mis täitis meie algse eesmärgi," ütles Reilend. "Konkreetsete kampaaniapakkumiste hinnale lisandus ettevõttes kohapealne lisamüük, mille alla lähevad näiteks parema toatüübi müük, toitlustus, tellitud spaahoolitsused."
Kampaania ajal ilmus Läti meedias viis Pärnu spaapuhkust tutvustavat artiklit, filmiti telesaade koostöös kanaliga LNT ja toimus kuulajamäng Läti Star FMis.
Kampaaniasse oli kaasatud kümmekond Läti blogijatki, kes käisid Pärnuga tutvumas ja jagasid muljeid oma jälgijatele. Partner LuxExpress tegi samuti enda klientidele sel perioodil eripakkumisi, et tutvustada Pärnut ja siinseid võimalusi.