Püüdke Pärnust Riia poole sõites teha vasakpööret seitsme ja parempööret nelja ja poole sekundiga, nagu see maanteel liikluse korraldajate arvates peaks toimuma. Kogemus ütleb, et kui jääda põhimaanteel number neli hüvakätt suunduvat teeotsa otsima kiirust vähendades, võib taga olev reka teie autost üle kihutada.
Tellijale
Teearenduse eskiis tekitab kohalikes õudu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna–Pärnu–Ikla–Riia maantee ehk Via Baltica on maismaatranspordile kitsas, kuid peab välja kannatama Reiu loendusanduri andmetel aasta keskmisena üle 10 000 auto ööpäevas. Tipptunnil rühib suvepealinnast lõunasse üle 1200 masina tunnis. Juuresolevalt graafikult on näha, kuidas Via Baltica meie suunas areneb hoolimata sellest, et põhimaantee number 4 (E67) teemaplaneeringu tee täpsustatud asukohaga kilomeetritel 92,0–170,0 kehtestas Pärnu maavanem Andres Metsoja 1. oktoobril 2012. Nüüd istub Metsoja Toompeal, maavalitsused on kaotatud ja ministrid vahetuvad.