Naised tunnevad end taimekasvatusseadmete tootjate poolt petetuna

Merilin Cherry
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Click & Grow toode
Click & Grow toode Foto: Kristjan Teedema / Postimees

Kaks Pärnus elavat sõbrannat (nimed toimetusele teada) ostsid eest­lastele kuuluvalt edukalt taimekasvatusseadmete tootjalt Click & Grow kodulehe kaudu populaarse toote Smart Garden 3. Kui naised tellimuse kätte said, selgus aga, et saadetise eest maksmine ei lõpe niipea.

“Teadsin, et see toode on tegelikult päris kallis asi, aga sõbranna rääkis mulle väga soodsast pakkumisest nende kodulehel, kus oli kirjas, et 19,95 eest saab Smart Garden 3. Tasuda tulevat veel 9,95 postikulu ehk kokku maksad toote eest vaid 29,90 eurot,“ rääkis üks taimepoti tellinud naistest.

Tellimus esitatud, hakkas toote kummaliselt madal hind aga pisut kripeldama ja õhtul asus ­naine Click & Grow’ kodulehte täpsemalt uurima. Siis märkas ta, et ennäe, pakkumise all oligi väiksemalt kirjas, et peale Smart Garden 3 ehk nutika taimepoti tuleb tellijaile hiljem viis saadetist, mille eest tuleb iga kord eraldi 19,95 eurot välja käia. “Mismoodi!? Mingit lepingut pole sõlminud ja kuidas siis raha­ küsitakse minult?” avaldas tarbija imestust.

Nelja päeva pärast laekunud vastuses teatas Click & Grow, et sooduspakkumine kehtib vaid koos aastase taimekapslite tellimusega. Naine tunneb end aga petetuna. “Kiirelt saadavad toote koju ja küsimustele vastavad alles siis, kui toode juba kohale toimetatud. Facebookis ei vastagi, ometi kogu aeg uuendavad oma reklaame seal,” rääkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles