Silvia Paluoja: Rööpaseadjatele sobib vaid enda arvamus

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rail Balticu rööpapaarid lõpevad parimal juhul Leedu-Poola piiril, loetud tundidega Berliini ei saa.
Rail Balticu rööpapaarid lõpevad parimal juhul Leedu-Poola piiril, loetud tundidega Berliini ei saa. Foto: Urmas Luik

Pärnust on Tartusse ja Rakverre niisama pikk maa nagu Riiga, ainult et Eesti linnade ühendamisest kiirraudteega ei räägita ühelgi tasandil. Küll veendakse pärnakaid, et tulevikus kihutavad nad piki Rail Balticut (RB) Läti pealinna vaid paari tunniga.

Neile, kes peavad läinud sajandi­ tehnoloogia kasutamist uue sajandi teisel aastakümnel ajale jalgu jäämiseks, tõmbavad huvitatud pooled piltlikult öeldes vee peale. Seega välistavad rööpaseadjad muu arvamuse peale enda oma.

Võtke ette Pärnumaa kaart ja tõmmake mõtteline joon Kergust­ Pärnusse ja sealt Iklani ning kujutage ette, et see 110 kilomeetri pikkune teekoridor on 60 meetrit lai ja muldkeha rajamiseks kulub miljoneid kuupmeetreid looduslikku ehitusmaavara. Siililegi peaks selge­ olema, et kruusa- ja liivakar­jäärid pole ammendamatud ja külainimesed jäävad vaevlema mülgasteede äärde.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles