Tee-ehituse abrakadabra (2)

Urmas Hännile
, pensionär
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tee-ehitus. Foto on illustreeriv.
Tee-ehitus. Foto on illustreeriv. Foto: HEGE-LEE PAISTE

2+2 või 2+1 sõidurajaga Via Baltica üle debateerijal on tark lõpetada tulutu väitlemine, sest nagu ajahorisondi taha nägevad oraaklid kuulutavad, pole Eestit Kesk-, Lõuna- ja Lääne-Euroopaga siduvast maanteest peagi enam lugu.

Pole teist tarvis, kuna 2026. aastast kolitakse kaubaveokid ja muudki jõuvankrid Via Balticalt vast valminud Rail Balticule.

Selleks on üha enam keskkonnasäästlikus Euroopas ülim aeg: statistika järgi on sõidukite arv Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel aina kasvanud: mullu sõitis sellel 2013. aastaga võrreldes öö­päevas 1713 autot rohkem (kokku oli neid 8444); autoronge on nende aastate võrdluses ööpäevas enam 345 ehk mullu vuras neid jutuks teel ööpäevas keskmiselt 1487.

Kommentaarid (2)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles