Uskumatu, kuidas kliendid võivad käituda!

End viisakalt ülal pidav loom on alati söögikohta oodatud. Samuti tema peremees või -naine.

FOTO: Lilli Tölp

Koostades koerasõbralike söögi- ja joogikohtade nimekirja, vajus mul suu mitu korda ammuli. Ma ei suutnud ära imestada, kuidas kliendid võivad käituda.

Suhtlesin pagariäri omanikuga, kelle väikest ettevõtet oli kunagi väisanud kahe Saksa lambakoera omanik. Tema karvased kaaslased kippusid lõrisema. Kui kohvikupidaja juhtis sellele tähelepanu, ei järgnenud mingit reaktsiooni.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Ei taha mõeldagi, mida ülejäänud külastajad tundsid. Kui juba sellise koera haugatuse pärast käib kehast jõnks läbi, siis mida need lõuad veel suudaksid, kui ta rohkem ärrituks?

Mulle tundub enesestmõistetav, et avalikku ruumi ei veeta loomi, kes ei oska hästi käituda: hauguvad, märgistavad või ründavad. Seda mainisid ülejäänud paikade teenindajadki: end viisakalt ülal pidav loom on alati oodatud.

Tagasi üles