Sisukord
Arvamus
Postimees

Uskumatu, kuidas kliendid võivad käituda!

3 min lugemist
End viisakalt ülal pidav loom on alati söögikohta oodatud. Samuti tema peremees või -naine. FOTO: Lilli Tölp

Koostades koerasõbralike söögi- ja joogikohtade nimekirja, vajus mul suu mitu korda ammuli. Ma ei suutnud ära imestada, kuidas kliendid võivad käituda.

Suhtlesin pagariäri omanikuga, kelle väikest ettevõtet oli kunagi väisanud kahe Saksa lambakoera omanik. Tema karvased kaaslased kippusid lõrisema. Kui kohvikupidaja juhtis sellele tähelepanu, ei järgnenud mingit reaktsiooni.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Ei taha mõeldagi, mida ülejäänud külastajad tundsid. Kui juba sellise koera haugatuse pärast käib kehast jõnks läbi, siis mida need lõuad veel suudaksid, kui ta rohkem ärrituks?

Mulle tundub enesestmõistetav, et avalikku ruumi ei veeta loomi, kes ei oska hästi käituda: hauguvad, märgistavad või ründavad. Seda mainisid ülejäänud paikade teenindajadki: end viisakalt ülal pidav loom on alati oodatud.

08.08.2019 10.08.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto