Töötukassa peatab klientide teenindamise büroodes, töö liigub e-kanalitesse
Eesti töötukassa peatab esmaspäevast, 16. märtsist seoses Eestis väljakuulutatud eriolukorraga vähemalt kaheks nädalaks büroodes klientide nõustamise ja teenindamise.
Amet palub inimestel võimaluse korral kasutada e-kanaleid. Digitaalselt saab end töötuks registreerida, hüvitist taotleda, tööpakkumisi sisestada ja kandideerida.
Toetuste ja hüvitiste määramine ja maksmine jätkub tavapärases korras. Töövõimet hinnatakse telefonitsi ja e-töötukassas ning avaldus on võimalik saata ka posti teel.
Avaldusi võetakse vastu e-posti (digiallkirjastatult), tavaposti või telefoni teel. “Kui inimene vajab abi mõne toimingu juures, siis juhendatakse teda kirja või telefoni teel,” seisab töötukassa pressiteates.
Nõustamine toimub samuti telefonitsi, e-kanalites (Skype, e-töötukassa, e-kiri) või posti teel. Nende klientidega, kellega lähiajaks oli kokku lepitud kohtumine, võetakse ühendust. Vähemalt märtsi lõpuni ei saa kliendid osa mitmest teenusest, näiteks koolitustest.