Töötukassa peatab klientide teenindamise büroodes, töö liigub e-kanalitesse

Annika Kuusik
, reporter
Copy
Asju saab ajada e-kanalite kaudu ja telefoni teel.
Asju saab ajada e-kanalite kaudu ja telefoni teel. Foto: Mailiis Ollino

Eesti töötukassa peatab esmaspäevast, 16. märtsist seoses Eestis väljakuulutatud eriolukorraga vähemalt kaheks nädalaks büroodes klientide nõustamise ja teenindamise.

Amet palub inimestel võimaluse korral kasutada e-kanaleid. Digitaalselt saab end töötuks registreerida, hüvitist taotleda, tööpakkumisi sisestada ja kandideerida.

Toetuste ja hüvitiste määramine ja maksmine jätkub tavapärases korras. Töövõimet hinnatakse telefonitsi ja e-töötukassas ning avaldus on võimalik saata ka posti teel.

Avaldusi võetakse vastu e-posti (digiallkirjastatult), tavaposti või telefoni teel. “Kui inimene vajab abi mõne toimingu juures, siis juhendatakse teda kirja või telefoni teel,” seisab töötukassa pressiteates. 

Nõustamine toimub samuti telefonitsi, e-kanalites (Skype, e-töötukassa, e-kiri) või posti teel. Nende klientidega, kellega lähiajaks oli kokku lepitud kohtumine, võetakse ühendust. Vähemalt märtsi lõpuni ei saa kliendid osa mitmest teenusest, näiteks koolitustest. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles