Soome ärimees soetas Egon Kaurile auto, millega MM-sarjas kihutada

Märt Pilme
, reporter
Copy
Egon Kauri uus Volkswagen Polo R5.
Egon Kauri uus Volkswagen Polo R5. Foto: Erakogu

Rallisõitja Egon Kaur sai Soome ärimehe Markku Rautio abiga järgmise hooaja autoralli maailmameistrivõistlustel osalemiseks Volkswagen Polo R5.

Kuna Egon Kaur ja Silver Simm plaanivad kaasa teha mitu MM-rallit ja veel mõne rahvusliku etapi, kipub võistluskilometraaž minema üsna suureks. Et aga ralliautode maailmas kujuneb rendihind läbitud kilomeetrite põhjal, on eelarvelises mõttes meeskonnal Kauri sõnutsi kasulikum autot omada kui rentida. Enda arendatava prototüüpautoga ei pääse Kaur WRC reglemendi järgi starti ja Rally Estoniaks renditud Škoda kogukulu MM-etapi kohta oleks kaks korda kõrgem ehk 60 000.

“VW Polo Rally2 on eri sõitjate käes silma paistnud autona, millega suudetakse väga head kiirust näidata. Kuna peame uuel hooajal olema edukad esimesest võistlusest, võiks Polo anda meile selleks parimad šansid. Sellega nõustus ka meie peatoetaja Rautio ja andis meile võimaluse uuel hooajal keerata just selle Rally2 auto rooli,” rääkis Kaur.

Egon Kaur.
Egon Kaur. Foto: Margus Ansu/pm/scanpix Baltics

Rautio on Kauri toetanud eelmisest talvest ja nüüd avaks R5 auto sõitjale rallimaailmas uusi väljavaateid. “Mind on alati paelunud autospordi eri vormid ja huvi tärkas juba varases eas, kui tegin ise aktiivselt sporti. Nüüdseks olen 40 aastat olnud ettevõtja ja tahan, et Egon istuks konkurentsivõimelise masina roolis. Nii saan ka ise kogeda seda sporti lähedalt ja nautida ralliatmosfääri,” selgitas soomlane suure toetuse tagamaid.

Pärnumaa ekipaaži järgmise hooaja plaani kuuluvad nii kohalikud rallid kui valitud MM-etapid. “Esmalt sihime nelja rallit: kaks talverallit kombinatsioonis Arctic Laplandi ralli Soomes ja MM-etapp Rootsis ning kaks MM-etappi kruusal Eestis ja Soomes. Sinna loodame omakorda lisada Portugali ja Sardiinia MM-etapi ja koduse hooaja lõpetava Saaremaa ralli. Ehkki auto on meil olemas, on pool teed veel minna: jooksvad kulud rehvide, kütuste, logistika, meeskonna ja muu sellise kujul tähendab meile seda, et eelarvest on iga ralli kohta puudu veel ligemale 30 000 eurot,” ütles Kaur.

Selle eelarveaugu täitmiseks kutsub Kaur nagu tänavu WRC Rally Estonial rallifänne ja -huvilisi üles teda toetama. “Usun, et fännid teevad kõik, et saaksime unistused reaalsuseks teha. Ka seekord paneme toetajate nimed auto katusele ja anname neile võimaluse meiega etappidel kaasa sõita,” kinnitas rallisõitja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles