T. Liiv: Kummaline küll

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus

Tahan kommenteerida 19. veebruari Pärnu Postimehes ilmunud artiklit ”Erinevad hinnad poes“.


Olles artikli lõpuni lugenud, tundus mulle, et olen ikka päris rumal ega saa üldse naljast aru. Olles ise paaril korral Maxima XXX kaupluses petta saanud, väldin seda kauplust, kuid nüüd tundub, et asjata.



Tuleb hoopis püüda meeldida kaupmehele ja siis võib kauba heal juhul üldse tasuta saada. Varje Ojamets MTÜ Pärnumaa Tarbijaühingu nõustajana nimelt selgitab, et kui oled võtnud müügisaalist kauba selle hinnaga, mis kauba juures märgitud on, ei peagi see ühtima hoopis kõrgema hinnaga, mida nõuab kassa.



Pealegi ei ole sul õigust nõuda, et saaksid kauba osta hinnaga, mis on müügisaalis. Hoopis peab lootma sellele, et meeldid kliendisõbralikule kauplejale, siis saad kauba reklaamitud hinnaga. Kui su nägu pole vastuvõetav, tuleb kaubast loobuda.



Soovitaksin Maxima XXX müügisaalist hinnad üldse eemaldada, on ju nii tore, kui saad hinna alles kassas teada ja siis otsustad, kas võtad või jätad.



Kurvaks teeb see, et just seesama Varje Ojamets kirjutas kunagi ajalehes, et ostja peab saama kauplusest kauba selle hinnaga, mis on väljas müügisaalis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles