Faktum & Ariko tehtud Pärnu Vee kliendirahulolu uuring näitas, et enamik tarbijaid ja ettevõtteid on Pärnu Vee tööga rahul, kõige enam nuriseti teenuse hinna ja kvaliteedi suhte üle.
Tellijale
Pärnu Vesi julges klientide rahulolu uurida
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Faktum & Ariko küsitles märtsi teisel poolel kolme tarbijarühma. Esimesse kuulus juhuvalikuga 212 täiskasvanud pärnakat, keda usutleti telefoni teel. Teise moodustasid 200 eraisikust Pärnu Vee klienti ja 47 korteriühistu esindajat, kolmanda 63 äri- ja 15 puhkemajanduse klienti. Teise ja kolmanda rühma arvamuse teadasaamiseks kasutati veebiküsitlust.