Vastlapäevaeelsel ajal lähevad herne ja oa purgisupid poodides nagu soojad saiad.
Vastlapäev tühjendab poeriiulid hernesupist
“Hernesupp ja vastlakukkel on väga populaarsed müügiartiklid, “ kinnitab Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.
Mullu müüdi Selverites veebruarikuise kampaaniaperioodi jooksul ligi 12 000 purki Salvesti suitsulihaga hernesuppi ja pea 5000 purki Salvesti sealihaga põldoasuppi.
Vilu jutu järgi ostetakse küünlakuu kahe-kolme nädala jooksul hernesuppe niisama palju kui muidu viie kuu jooksul kokku ehk müük tõuseb kuus-seitse korda.
Rimi kauplusteski on herne- ja oasupi läbimüük viimase nädala jooksul varasemate nädalatega võrreldes suurenenud ligikaudu 45 protsenti.
“Võib arvata, et üheks müügikasvu põhjuseks on tõsiasi, et selleks perioodiks tehakse palju just nende toodete sooduspakkumisi. See aga loomulikult ergutab klientide ostuhuvi,“ usub Rimi Eesti Food ASi kommunikatsioonijuht Katrin Bats.
Seega suunavad kaupmehed ise inimesi vastlapäeva eel sööma rohkem hernesuppi.
”Vastlapäevakampaania kogused planeeritakse Rimides analoogselt tavakampaaniatega ja mingeid eritellimusi meieni jõudnud pole,” märgib Bats.
Küll on vastlapäevaga seonduvalt tõusnud Rimi poodides ka külmutatud herneste müük. Liupäevale eelnenud nädalal kerkis see tervelt 11 protsendi võrra.