Kuninga kooli konverents uurib õnnelikku õpilast ja õpetajat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Veste Roosaar
Copy
Kuninga tänava põhikool.
Kuninga tänava põhikool. Foto: Ants Liigus

Pärnu Kuninga tänava põhikoolis algab koolivaheaeg kuuenda hariduskonverentsiga, mille teema on tänavu „Õnnelik õpilane, õnnelik õpetaja“.

18. märtsil toimuval konverentsil tutvustab haridus- ja teadusministeeriumi välishindamise osakonna nõunik Maie Kitsing, kuidas koolirõõm või -rõõmutus kajastub PISA uuringus. Koolikliimast ja -rõõmust Eesti koolides teeb ettekande Tallinna ülikooli lektor Ene-Silvia Sarv.

Koolitaja ja NLP-treener Viive Einfeldt räägib õnnelikust õpetajast. „Inimene ise on olulisim tegur, mis mõjutab tema võimet olla õnnelik,“ tutvustab ta konverentsil käsitletavat.

„Kuidas leida rosinaid?“ on teema, millest kõneleb Rita Juhanson, Tallinna Õismäe Vene lütseumi direktor. Praktiku kogemusi jagab Kuninga kooli õpetaja-metoodik Lemme Sulaoja ja „Õnnelik õpilane – lapsevanema kogemus“ on vaatenurk, millega tuleb kuulajate ette kliiniline psühholoog Elen Kihl.

Pärnu linnavalitsuse üldhariduse peaspetsialist Virve Laube selgitab, milline on õnnelik õpilane põhikooli kolmandas astmes. SA Innove keelekümbluskeskuse peaspetsialist Kadri Peterson räägib oma ettekandes „Saage tuttavaks põlvkond C-ga“ õpetajate 21. sajandi väljakutsetest, kui õpetada tuleb noori, kes hakkavad sageli tegelema niisuguse tehnoloogiaga, mida veel pole loodudki, ja tegema tööd, millest praegu ei oska isegi mõelda.

Konverentsipäeva juhatab Ene-Mall Vernik-Tuubel, haridus- ja teadusministeeriumi kutse- ja täiskasvanuhariduse osakonna peaspetsialist.

Tagasi üles