Swedbanki teenused saadi töökorda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raido Keskküla
Copy
Swedbank.
Swedbank. Foto: Henn Soodla

Täna hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired. Pank tegi sisemiste süsteemide taaskäivituse, mille järel taastati kõik teenused kella 11.30 ajal.

Probleeme esines hommikupoolikul nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas, samuti panga kõnekeskuse töös.

Panga kinnitusel polnud ei reedeste ega tänaste häirete taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike.

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivaski teatel oli tegu riistvaralise probleemiga, mis paraku kordus täna. Kuna hoolimata nädalavahetusel tehtud parandustest esines häireid veel täna hommikupoolikulgi, otsustas pank teha süsteemide taaskäivituse, misjärel teenused taastusid.

Võimalike kahjutaotlusega tuleb pöörduda panka. „Kinnitame, et hüvitame põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös,“ sõnas Siilivask. „Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas.“

Märksõnad

Tagasi üles