Krossiautod kihutasid Taalis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Vändra noormees Martin Saar (nr 101) on kahe etapi järel ERC-klassis Eesti meistrivõistluste liider.
Vändra noormees Martin Saar (nr 101) on kahe etapi järel ERC-klassis Eesti meistrivõistluste liider. Foto: Karmen Vesselov

Sõiduautode rallikrossi Eesti meistrivõistluste teisel etapil Taali rajal selgitati paremus viies masinaklassis.


Juunioride klassis võitis Arvo Kask (VW Golf II) kaks eelsõitu, kuid auto tehniliste probleemide tõttu pidi noormees finaalsõitu pealt vaatama. Kuueringiline esikohaheitlus lõppes Andre Kure (Lada Samara) võiduga, teiseks tuli Sander Roosimaa (VW Golf II) ja kolmas oli Janno Ligur (Lada Samara). Finaalsõidus esimesest reast startinud Joosep Hütt (VW Golf II) pidi leppima neljanda kohaga.



“Minu autos on üks kotermann, keda ei oska kuidagi sealt välja ajada,” kurtis esimest hooaega krossiautol võidu kihutav Hütt. “Esimestel ringidel on kiirus hea, kuid siis hakkab mootori jaks vähenema.”



Standardklassi finaali võitis veenva eduga Rainer Schultz (Lada Samara), teisena tuiskas üle lõpujoone Mareck Pukk (Peugeot 205) ja kolmandaks tuli Erki Külvi (VW Golf). Ühisgümnaasiumis õppival Grete Männikusel (Lada Samara) jäi pjedestaalikohast puudu kolm sekundit ja viienda koha sai rallikrossi korraldajaklubi president Ivo Uutar (Peugeot 205).



ERC-klassis hargnes esimestel ringidel põnev heitlus Martin Saare (VW Golf) ja Sten Oja (Lada Samara) vahel. Neljandal ringil suutis Saar Ojast mööda saada ja etapivõidu võtta. Kolmanda koha vääriliselt kihutas Rommi Pukk (BMW 318).



Moskva neiu Tatjana Jelisejeva (Lada Samara) pidi rahul olema neljanda kohaga, viiendaks tuli Sten Karuks (Lada Samara) ja kuues oli Kevo Kärp (VAZ 2105).



Division 1 klassis oli kiireim väljaspool arvestust kihutanud lätlane Reinis Liliensteins (VW Golf). Esimese auhinna sai lõunanaaber Aivars Kokoriss ja teisele pjedestaaliastmele tõusis Ivar Koppel (Ford Sierra Cosworth).



Taali rallikrossi jälgisid huviga raja omanikud Iirimaalt. Võidukihutamist nautinud Iiri rallikrossimeister Derrick Jobb oli meeldivalt üllatunud, et Eestis sõidavad võidu nii noored sportlased.



“Võistluspäev pakkus palju põnevust,” kiitis Jobb. “Taali krossirajal on sportlastel huvitav sõita ja pealtvaatajad saavad väga hästi võistlust jälgida.



Rallikrossi Eesti meistrivõistlused jätkuvad 13. juunil Põltsamaal.

Märksõnad

Tagasi üles